לשמור על גופכם גם בחורף

טיפים שיעזרו לכם לשמור על גופכם גם בחורף

פעילות גופנית, דרך מנצחת לשמור על הרכב גוף בכל גיל, אבל מה קורה בחורף? למה כל כך קשה להניע את הגוף בזמן הזה? איך זה שהגוף בכל זאת מעלה במשקל ומה אפשר לעשות כדי שזה לא יקרה? תתפלאו, אתם לא חייבים לפצוח באימון מסיבי מדי, אפשר גם אחרת, במקום לשבת מול מקלט הטלוויזיה, אולי יש דרך לשמור אורח חיים בריא ולעשות לכם ולעצמכם טוב באמצעות כמה טיפים שיחממו לכם את החורף וישמרו לכם על גוף חטוב. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

לשמור על גופכם גם בחורףכפי שהבנתם, אפשר לקרוא לזה אימת החורף, למה? כי בחורף אנשים נוטים לאכול יותר מכל ימות השבוע, למה זה קורה להם? איך שומרים על כושר גם בתקופה זו ומוותרים על השמיכה ועל כל השאר? במיוחד בשבילכם, מאמר שהוא כולו אורח חיים בריא ואימון נכון.

מה תנאי ההסתגלות הנדרשים מכם בחורף?

אם אתם רוצים להתאמן ולעשות את זה נכון, כדי שתדעו כמה עובדות על כך, קודם כל, חשוב מאוד להתאים את הבגדים הנכונים, את ההנעלה ואפילו את המאכלים שיספקו לגוף שלכם מספיק אנרגיה מבלי שתרצו לנשנש יתר על המידה. כפי שהבטחנו, להלן המלצות נכונות כיצד להתמודד עם החורף ולהצליח ולשמר אימוני כושר ותוצאות במזג האוויר החורפי.

טיפ מס' 1 : הצטיידו בהנעלה ובגדים מתאימים

אל תחשבו יותר מדי על הקור, הגיע הזמן להצטייד נכונה בנעליים נוחות ובגדים מתאימים.

מה מתבקש מזה?

  • מתכוננים לצאת ולהתאמן בחוץ? בחרו בגדים חמים של כמה שכבות, זה חשוב כי למרות וייתכן יהיה לכם חם אסור בשום אופן להשיל את הבגדים ולשמר חום גוף תקין. אז מה מומלץ? לבשו לפחות 3 שכבות כולל מנדף זיעה, הקפידו על בגד שיבודד ושוב, ישמור על חום גוף.
  • את הנעליים בחרו כנעליים יציבות, אם חלילה תגיעו למשטח רטוב או מחליק, תהיו מוכנים לכל תרחיש. הידעתם? נעליים רטובות שלא יובשו כהלכה עלולות לפגוע בבלמי הזעזועים שלכם.

טיפ מס' 2 – אכלו פחמימות לפני ואחרי אימון

כאמור, הגוף מאבד יותר סוכרים כדי לחמם עצמו בחורף, מכאן שעליכם לאכול פחמימות לפני ואחרי אימון.

מה צריך לעשות?

להקפיד על אכילה בסמוך לאימון, אפשר בננה, או אפילו דגנים לרבות גרנולה. לאחר האימון יש לאכול במידי – זה חשוב כי זה עלול לרוקן מאגרי גליקוגן ולייצר אצלכם רעב – ומה עשיתם בכך?

כתוב/כתבי תגובה