לימודי שחיה

הטיפים שיעזרו לכם לשחות נכון

לימודי שחיה

רוצים לשחות? לא לתחרות ואפילו בשביל ידע כללי? בטח שמעתם לא פעם על טעויות שאנשים עושים בזמן לימודי שחייה. למה שחייה לא מבוקרת עלולה להזיק? מתי יודעים כי על אף המרחקים הארוכים, משהו שם לא נעשה נכון? מה קורה לגבי הביצוע הלא נכון? זה שעלול לפצוע ואפילו להזיק לכם? האם אפשר גם אחרת? באמצעות סדר בדברים, תוכלו גם אתם לקחת את הטיפים שיעזרו לכם לשחות נכון יותר.

אז הבנתם נכון, השחייה בריאה מאוד לנפש ולגוף, היא מחזקת את השרירים את הנשימה וגורמת לכם להרגיש הכי טוב אבל אם אתם בעניין של לקפוץ לשחייה, עשו זאת כמו שצריך.

קחו לימודיי שחייה מקצועיים

חושבים שיש לכם את זה אבל מפחדים להסתכן בפציעות וחוסר ידע? הכי טוב לקחת לימודיי שחייה מסודרים. זה חשוב כי שחייה לא מבוקרת עלולה לא רק לגרום לכם לפציעות קשות אלא לייצר עומס יתר, בעיות בשינה, פגיעה במפרק הכתף ועוד. כמו כן, תהיו חייבים לקחת לימודיי שחייה מסודרים כדי למנוע גם פציעות בברכיים, ברקמות וכמובן למנוע דלקות הנובעות מאובר יוז- כאמור, תנועה חוזרת ונשנית בתוך ההתנגדות במים.

מה אומרים על כך המחקרים?

מחקרים מעידים כי יותר מחמישים אחוז מהפציעות נגרמות over usu(פציעה הנגרמת משחיקה) של הכתף. זה בא לידי ביטוי בלא מעט דלקות בגידים אבל לא רק. פציעה זו נגרמת למעשה מאימוץ טכניקה לוקה בחסר. אם תשאלו מורה מקצועי במסגרת לימודיי שחייה, זה לבטח לא ימצא אתכם שם. כמו כן מעידים המחקרים כי אנשים אשר בוחרים לשחות ללא לימוד מקדים, עלולים ללקות בכאבי גב, אי יציבות של המפרקים ועוד.

בסיכום דבר, לפני שאתם מתחילים לשחות עצרו רגע, תנו לזה מחשבה. כאן אתם חייבים ליווי של מדריכי שחייה מהטובים ביותר. זה חשוב כי ללא הדרכה, אתם עלולים להיחשף ללא מעט פציעות והחמרה במצבכם. שחייה למרחקים לא ממש תצא משם. סוף דבר במחשבה תחילה- לשחות במקצועיות או לא לשחות בכלל.

כתוב/כתבי תגובה