ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort
5 דרכים להפיג את החרדה מבהלת הקורונה - TLVBlog
טיפול בחרדות

5 דרכים להפיג את החרדה מבהלת הקורונה

טיפול בחרדות

התפשטותו של נגיף קורונה בישראל הוביל ללא מעט לחת וחרדה בקרב רבים, ילדים ומבוגרים כאחד. חשש להידבק, הדאגה להורים ולסבים המבוגרים וחוסר הידיעה בנוגע למצב גורמת לחרדות ופחדים. כיצד ניתן להפיג את החרדה? הנה 5 טיפים.

טיפול בחרדות

מי שאובחן כסובל מחרדות, ומטפל בכך באופן יום יומי, וודאי נתקל בקשיים כאשר החרדות מגיעות ואין פסיכולוגים או פסיכיאטרים שיכולים לסייע באופן זמין. עם זאת, טוב לדעת כי בהחלט ניתן לקבוע פגישות אונליין עם מטפלים מקצועיים. באמצעות טיפול בחרדות בסקייפ, תוכלו לשוחח עם איש מקצוע שיסייע לכם להתמודד עם החרדות שמציפות את הנפש בימי המשבר.

מוזיקה והשפעותיה על הנפש

ידוע שמוזיקה משפיעה באופן חיובי על הנפש, ועל כן אם אתם חשים חרדה, תוכלו להאזין לשירים בתחנות הרדיו, או לחלופין ליצור לעצמכם פלייליסט ביוטיוב או בכל אפליקציית מוזיקה אחרת. המוזיקה עשויה לסייע לכם באופן ניכר, כשכדאי לבחור בשירים בעלי מסר מעודד וחיובי.

פעילות יצירה

יצירה מהווה חלק משמעותי מתחום הריפוי בעיסוק, ועל כן מומלץ לסובלים מחרדה לעסוק ביצירה על כל גווניה, בין אם זה ציור, פיסול או אפילו עיצוב אלמנטים. היצירה מהווה אסקפיזם נהדר ומאפשרת להפליג בדמיון וליצור מגוון רחב של עבודות מקוריות וייחודיות.

לא חייבים לראות חדשות כל היום

נכון, ערוצי הטלוויזיה משדרים תכנים שקשורים לקורונה לכל אורך היום, ואולי עדיף להימנע מצריכת מידע מוגברת בנושא, ולווסת את החשיפה רק לשעות הערב, ולו כדי להתעדכן בהנחיות חדשות. במקום זה תוכלו לבצע דברים אחרים, להאזין למוזיקה או לצפות בסרטים שמשמחים אתכם.

טיול רגלי

אמנם בימים הללו לא ניתן לצאת לטיולים רגליים ארוכים ובטח שלא לבקר בגנים לאומיים ובשמורות הטבע, אך בהחלט תוכלו לצאת להתאוורר בטווח של 100 מטר ממקום מגוריכם. מומלץ לצאת מן הבית לפחות פעם אחת ביום ל5 דקות, ועדיף לעשות זאת בשעות היום, על מנת שתוכלו ליהנות מהשמש ולנשום אוויר צח.

 

התפרצות נגיף הקורונה הובילה לשורת צעדים ששינו את השגרה באופן ניכר, וגרמה לבהלה רבה בקרב הציבור. עם זאת, בהחלט ניתן לטפל בחרדות הללו ולהתייעץ עם גורמים מקצועיים.

כתוב/כתבי תגובה