ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort
טיפול בדורבן ברגל – איך עושים את זה נכון - TLVBlog
איך נמנע התפתחות דורבן בעקב?

טיפול בדורבן ברגל – איך עושים את זה נכון

אנשים שמתמודדים עם דורבן בכף הרגל, הרבה פעמים חשים חסרי אונים. אם מדובר בספורטאים, אז בהנחה והם מכירים את הנושא, אז זה פחות בעיה, אם מדובר בספורטאים שנתקלים בבעיה מסוג זה בפעם הראשונה, אז הם בוודאי נמצאים בפאניקה, שמה קרה משהו רציני שעלול למנוע מהם להתאמן ועליהם לפרוש. אנשים שאינם ספורטאים שמתמודדים עם דורבן, עלולים למצוא את עצמם לא פעם חשים פאניקה, מאחר ומדובר במצב לא רגיל שדורש הסתגלות מיוחדת למצב.

טיפול בדורבן ברגל

צריך לומר, טיפול בדורבן ברגל לא מחייב לבצע דברים קיצוניים, לא מדובר בעניין יוצא דופן. ובכל זאת, צריך לעשות אותו נכון על מנת שזה יצליח. אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו לא רק במצב בו הבעיה לא נפתרת אלא מחמירה ומקרינה אל מקומות אחרים.

נתחיל מהבסיס. טיפול בדורבן ברגל מחייב מנוחה. לא חייבים מנוחה שלמה, לגמרי, אלא מנוחה לנקודות זמן שונות. כלומר, צריך להקטין את העומסים, צריך לצמצם את הפעילויות, לייצר יותר נקודות מנוחה בין פעילות לפעילות וכן לדאוג למנוחה בבית. ככל שאנחנו נפעיל פחות את כף הרגל, כך יהיה לנו יותר טוב.

מעבר לכך, כאמור, אנחנו צריכים לצמצם בעומסים על כף הרגל. אך כשאנחנו רוצים לצמצם עומסים, זה אומר גם לעבור ולעבוד על משטחים יותר רכים. בצורה כזו, הרגל תחטוף פחות פגיעות. זו אחת הסיבות, למשל, שרצים נוהגים לבצע ריצות על משטחי חול או עפר ולא על כביש. בצורה כזו הם מצמצמים את תחושת הכאב במהלך האימונים.

הטיפול גם מחייב שימוש באמצעים חיצוניים. למשל, יש צורך להחליף נעליים מעת לעת, יש צורך לנעול אך ורק נעליים עם מדרסים רכים כמו שניתן למצוא אצל אבידור מדרסים, כך יהיה לרגל קל יותר לבצע צעדים או קפיצות, וכן היא תחטוף פחות הלם וזעזוע בכל פעולה. רצוי גם להשתמש בשקיות קרח למשך 20 דקות ביום, בשביל לשפר את התחושה במקום.

לסיום, הטיפול יכול לכלול שימוש בתרופות ואמצעים כימיים שונים, אך זה לא מחייב, ומי שאיננו מעוניין בכך, יכול למצוא אופציות אחרות.

כתוב/כתבי תגובה