ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort

אימון לטריאתלון אונליין - האם זה יעיל - TLVBlog
אימון לטריאתלון אונליין

אימון לטריאתלון אונליין – האם זה יעיל

אימון לטריאתלון הוא למעשה איזון בין כמה סוגי אימון שונים. השימוש בעקרונות הללו שנביא כאן, יסייע להפיק את המרב מהזמן והאנרגיה המוגבלת שיש לטריאתלון להציע לכם. אז כמה באמת זה יעיל אימון לטריאתלון? במאמר זה נבדוק.

אימון לטריאתלון אונליין – האם זה יעיל

כמאמן, אני יודע שטריאתלטים מתמודדים עם מחנק זמן תמידי. כשהם מלהטטים עם שלושה ענפי ספורט, מנסים להישאר נשואים, להופיע בעבודה ולהגיע למשחק הכדורגל של ילדם, החיים עלולים להיות מהממים. 

טריאתלטות הם לרוב אנשים בעלי הישגים גבוהים שאינם אוהבים להתפשר על ביצוע, ולכן גם הקרבת אחד התחומים הללו אינה אפשרות.

ממה צריך להיזהר בטריאתלון?

מנטליות האימונים העקשנית זו, מביאה לרוב לחוסר איזון. עם זאת, על ידי עידודם לרתום את עקרונות היעילות, ניתן לייעל את אימוני הטריאתלון בצורה כזו המאפשרת להם להתקרב לפוטנציאל הביצועי הגנטי שלהם תוך טיפוח אחריות אחרת על החיים.

להלן; כמה עקרונות, שאם מבוצעים במכוון, יאפשרו לספורטאים שלכם כמו במהלך אימון לאיש ברזל להשיג מקסימום רווחי ביצועים בפחות שעות. קחו את העצות האלה לספורטאים שלכם בפעם הבאה שהם נתקלים בבעיות הקשורות בזמן.

להתכונן לטריאתלון

נצלו את חלונות הזמן הקצרים בלוח הזמנים שלכם והפסיקו להרים את האף באימונים שנמשכים פחות משעה. אימונים קצרים מעודדים עקביות, מועילים יותר וניתן להוסיף אותם ללוח הזמנים העמוס גם כך, של המתחרים בטריאתלון השנתי.

זכרו, הכושר שלכם אינו חשבון בנק שמגדיל ביחס ישיר למספר שעות האימונים שאתם מכניסים לתוכו. גופכם לא בהכרח יתגמל אותכם פי שניים בריצה של 60 דקות לעומת ריצה של 30 דקות. עם זאת, זה יגמול לכם על התמודדות עקבית לאורך שבועות, חודשים ושנים.

כתוב/כתבי תגובה