דיאטה מהירה וקלה

דיאטה מהירה – איך זה עובד?

מי מאיתנו לא מכיר את זה? אנחנו עומדים מול במראה, לובשים בגד חדש ואז בבת אחת אנחנו שמים לב: זה כבר לא נראה כמו בעבר. זה לא שהבגד השתנה או שהצבע שלו דהה אלא זה אנחנו שעלינו במשקל. בדרך כלל זה לא קורה בבת אחת אלא עם החודשים שחולפים ואז יום אחד אנחנו מבינים שזה פשוט כבר לא מה שהיה בעבר. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם רוצים להוריד את כל מה שעליתם ואף לעשות זאת מהר כדאי שתדעו שהפתרון הוא לעשות דיאטה מהירה. יש היום מגון רחב של דיאטות מהירות ולכן חשוב לבדוק שאתם בוחרים את הטובה והמתאימה לכם ביותר.

>>> הקליקו לייעוץ כושר אישי

מה כולל התהליך?

ראשית, עליכם לבחור את הדיאטה המתאימה לכם ושנית, יש מגוון כללים שצריך להקפיד עליהם בדרך כלל בדיאטות מהירות והם:

  1. שתיית מים מרובה
  2. פעילות גופנית אינטנסיבית
  3. צריכה של תוספי מזון
  4. צריכה של מוצרי דלי קלוריות

אין ספק שכאשר עושים דיאטה מהירה קלה אפילו, זה משהו שגוזל את כל תשומת הלב שלנו כי אחרת לא נוכל להצליח בכך. מצד שני, מדובר רק על פרק זמן מאומץ ואינטנסיבי כך שאין ספק שאם תהיו נחושים בדעתכם תוכלו להצליח בכך, להגיע למשקל הרצוי שלכם וליהנות יותר מהחיים ומאיך שאתם נראים.

מה עושים אחרי שמגיעים למשקל היעד?

אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לתת עליהם את הדעת זו השאלה מה בעצם עושים כשמגיעים למשקל היעד. האם באמת נצליח להחזיק מעמד במשקל שאליו נגיע או ש"נתנפל" מייד על האוכל שהפסקנו לאכול כדי לרדת במשקל? האמת היא שלא קל להתמודד עם סיטואציות כאלה ולכן אנחנו מציעים לכם להכין מראש גם תפריט שעליו תעברו עם הגעתכם למשקל היעד. בנוסף לכך, חשוב מאוד לעשות כמה שיותר פעילות גופנית כי בצורה כזאת יהיה לכם קל יותר לשמור על המשקל. פעילות גופנית מסייעת לנו לא רק בירידה במשקל אלא גם בעיצוב הגוף ואפילו בשיפור מצב הרוח, אז למה שלא תשקיעו בכך כמה פעמים בשבוע?

 

כתוב/כתבי תגובה