ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort ankara escort
תרגילים שאפשר לעשות עם שק חול בולגרי - TLVBlog
תרגילים עם שק חול

תרגילים שאפשר לעשות עם שק חול בולגרי

אחד מהדברים החשובים ביותר בכל אימון זה לשנות את התרגילים באימון על מנת לספק למתאמן את הרגשה שונה בכל אימון מחדש. במרבית המקרים האימון עצמו עובד בדיוק על אותם שרירים ואזורים בגוף, אך ברגע שמשנים את התרגילים המתאמן עצמו מרגיש הרבה יותר טוב וינסה לבצע כל תרגיל חדש בצורה הטובה והמדויקת ביותר. שק חול בולגרי הוא אחד מהאביזרים החשובים ביותר שיוכלו לסייע לכם להוציא את המקסימום מכל אימון שאתם מתבצעים או שאתם עושים למתאמנים שלכם. השק בעצם מתלבש בצורה נוחה על הכתפיים של המתאמן, וכך בעצם הוא יוצר משקל רב יותר ומקשה על המתאמן בביצוע התרגילים.

תרגילים שאפשר לעשות עם שק חול בולגרי

התרגיל הראשון שתוכלו לבצע עם שק חול בולגרי זה ביצוע סקוואטים. אולי בהתחלה זה נשמע כמו משהו פשוט, הרי מי לא מבצע סקוואטים במהלך האימון? אבל כאשר שק החול הבולגרי נמצא על הכתפיים שלכם מדובר על משימה הרבה יותר קשה ממה שנדמה לכם. לכן ברגע שתבצעו בין 10-15 חזרות ו-3-5 סטים תוכלו בהחלט לחזק לא מעט שרירים בגוף שלכם.

תרגיל נוסף שתוכלו לבצע עם שק חול בולגרי זה כמובן שכיבות סמיכה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לשים את שק החול הבולגרי על הגב שלכם על מנת שיקשה עליכם לבצע את שכיבות הסמיכה בצורה שנוחה לכם. מכאן התרגיל כולו יהפוך להיות הרבה יותר קשה ומאתגר עבורכם, והתוצאות בסופו של האימון יהיו הרבה יותר מרשימות עבורכם.

אתם אוהבים לרוץ? למה שלא תשלבו את זה ביחד עם שק חול בולגרי. אימוני ריצה כאשר על הכתפיים שלכם יש שק חול בולגרי במשקל שמתאים לכם יהיה אימון ריצה הרבה יותר אפקטיבי, למידע נוסף. המשקל שנוסף על הכתפיים שלכם יקשה עליכם לבצע את הריצה וכך בעצם אתם עובדים כמעט על כל שריר בגוף.

היתרון של שק חול בולגרי זה שתוכלו לבצע איתו מגוון רחב של תרגילים שאתם מכירים מהאימון הרגיל שלכם, רק שהפעם ביחד עם המשקל של שק החול תרגילים יהפכו להיות קשים יותר.

כתוב/כתבי תגובה