טיפולים נכונים לפריצת דיסק

פריצת דיסק עלולה לגרום לכאבים המתוארים כחדים, צורבים או מקרינים מהגב התחתון, דרך הישבן ומורד הרגל. הקלה בכאבים תיראה שונה עבור כולם ועשויה להיעשות בניסיון וטעיה כדי לראות תועלת ממנה.

 

טיפולים נכונים לפריצת דיסק

ישנם כמה וכמה טיפולי יעילים שניתן לעבור כדי להימנע מכאבי גב ומכאבים אחרים הנלווים לפריצות דיסק. כמה מטיפולים אלה נביא במאמר חשוב זה.

 

טיפול בחום וקור יכול לסייע בהפגת מתח וכאבים

טיפול בחום או קור בגב התחתון, יכול להקל על מתח השרירים הקיים בדרך כלל עם פריצת דיסק מותניים. חום, עוזר לשחרר את מתיחות השרירים הגורמת לעוויתות, ולהגברת זרימת הדם ומשפר את האלסטיות של רקמת החיבור.

הצטננות מורידה את טמפרטורת הרקמה המקומית המייצרת אפקט משכך כאבים ואנטי דלקתי ובכך, מפחיתה את הכאב. מרחו בבוקר משחה המייצרת חום על הגב או שמרחו אותה לפני מתיחות או פעילות גופנית, זאת כדי להפחית את מתח השרירים.

חשוב מאוד לא להזניח ולבצע טיפול בפריצת דיסק – kmedic.

 

פעילות גופנית מתונה משחררת אנדורפינים

זה אמנם נראה לא אינטואיטיבי, אך פעילות ספורטיבית וכל צורה של פעילות גופנית, יכולה לספק הקלה בכאבים אם יש לכם פריצת דיסק מותנית. כשאתם מתאמנים, הגוף משחרר אנדורפינים, אשר יכולים באופן טבעי לשפר את מצב הרוח שלכם ולהפחית את תפיסת הכאב.

רוב האנשים עם פריצות דיסק מותניים, מסוגלים לסבול פעילויות בעלות השפעה נמוכה כגון:

  • הליכה בחוץ או על הליכון
  • הליכה באמצעות מאמן אליפטי
  • רכיבה על אופניים בשכיבה

אם הכאב שלכם חמור יותר, כדאי לכם לנסות פעילות על בסיס מים, כמו הידרותרפיה. פעילויות על בסיס מים מומלצות מכיוון שציפה של מים נוגדת את כוח המשיכה ומקטינה את נושא העומס המונח על הדיסקים בעמוד השדרה.

 

פנו אלינו עוד היום – Kmedic.

כתוב/כתבי תגובה