ריהוט משרדי איכותי

חדרי ישיבות בתל אביב

תל אביב היא המקום שבו הכל קורה. בכל רגע נתון נערכות בעיר אינספור פגישות עסקיות, חלקן הגדול חורץ גורלות. כל אחת מהפגישות והישיבות האלו מצריכות תכנון מוקפד, ובעיקר בחירה נכונה של מקום. יש משרדים ובתי עסק שיש בהם מספיק מקום לקיום הישיבות, אבל לעומתם קיימים אינספור גורמים עסקיים שמחפשים בנרות מקום מוצלח שבו יוכלו להיחרץ גורלות מבחינה עסקית. שכירה של חדרי ישיבות בתל אביב היא הפתרון המתבקש, כאשר Meet in Place לוקחת את זה מספר צעדים קדימה.

היתרונות של חדרי ישיבות

שירות ההשכרה של המשרדים מגלם בתוכו מספר יתרונות משמעותיים. הסיבה הראשונה לשכור אותם היא שבדרך זו ניתן ליהנות ממשרדים מרווחים ויוקרתיים בלי מאמץ: הם פשוט מחכים שאנשי החברה הנתונה תבחר ביום ובתאריך ספציפיים לקיים בהם את הפגישה. החדרים עצמם מאורגנים היטב ומותאמים לישיבה העסקית מבחינת העזרים הדרושים בה (מערכות שמע או מסכים להקרנה, לדוגמא), פתרונות הישיבה ועוד.

לחדרי ישיבות להשכרה יכול להיות יתרון תדמיתי עצום עבור העסק. החדרים עצמם מעוצבים לעילא ולעילא, מאובזרים היטב ויוצרים תחושה חיובית אצל כל מי שמבקר בהם. אם לוקחים בחשבון שהפגישות נערכות פעמים רבות עם משקיעים פוטנציאליים, עם לקוחות, עם קולגות וכן הלאה, מבינים מדוע מדובר ביתרון משמעותי מאד מבחינת המוניטין של העסק.

שאלת המחיר

פגישות וישיבות אינן מתקיימות בתדירות גבוהה ברוב המקרים, כך שברור מדוע שכירה של מקום לקיום שלהן לחודשים ארוכים או לשנה תהיה יקרה ולרוב בלתי משתלמת: זה ממש לא משתלם לשלם על מקום שיעמוד מיותם מאדם ברוב ימות השנה. השכרת משרד או חדרי ישיבות לפי שעה יכולה להוזיל את העלויות בצורה משמעותית. כאן משלמים בדיוק על פרק הזמן שבו צריך את המשרד, שיהיה בלא מעט תרחישים מצומצם יחסית. ב-Meet in Place קיימת אופציה לרכוש בנק שעות, הכולל אפליקציה שבה ניתן לתאם פגישות, לקבל התראות על שינויים, לשלוט על העלויות של כל אחת מהפגישות וגם לקבל הנחות נאות ביחס להזמנה הנפרדת של החדרים.

העובדה שהעלויות עבור ההשכרה כאן הן זולות מקלה מאד על העסק הנתון, שאינו צריך לשקוע בבורות כלכליים שהיציאה מהם איננה פשוטה. בעידן שבו עלויות המחיה של ההעסק הן גבוהות ממילא, כל אפשרות לחסוך כספים היא מבורכת וצריכה להישקל בחיוב.

למה לבחור ב-Meet in Place?

Meet in Place הוא המקום שלכם לקיים בו את הפגישה העסקית הבאה שלכם. במקום ניתן למצוא מספר חדרי ישיבות שיכולים לאכלס מספר שונה של אנשים, החל משני אנשים בפגישה אישית ועד לכ-30 אנשים. ההיצע הרחב של החדרים מאפשר לכל אחד לבחור את החדר המתאים ביותר לצרכיו. הגראנד סלון מספר ארבע, לדוגמה, הוא אידיאלי לראיונות עבודה מצומצמים יחסית, בעוד שבחדרי הישיבות הענקיים יכולים לשבת בנוחות מקסימלית כ-30-20 אנשים.

החדרים השונים של Meet in Place מאובזרים בצורה המלאה ביותר שאפשר לצפות לה. המפרט הטכני של החדרים כולל מקרר ובו שתייה קלה (מים ומים מוגזים) לשימוש חופשי של המשתתפים בישיבה, מכונת קפה מתקדמת, מסך 42 אינץ', אינטרנט אלחוטי מהיר (כי פגישות רבות מחייבות אינטרנט), טלפון חכם ועוד. בתוספת תשלום ובחבילות הרחבות יותר תמצאו גם כיבוד קל.

פלוס אחר שמציעה Meet in Place היא מיקום אידיאלי, בלב תל אביב. זוהי נקודה חשובה מאד בישיבות עסקיות, שבהן השאיפה היא להקל על המשתתפים בכל מובן אפשרי – כולל בכל הנוגע להגעה הספציפית למקום. לחדרי הישיבות והפגישות של Meet in Place מגיע מגוון אינסופי של קווי אוטובוס, כשעל אחת כמה וכמה ההגעה לאזור תהיה נוחה באמצעות רכב.

כתוב/כתבי תגובה